Heldag i stallet

Hej alla! Idag har jag varit i sallet hela dagen med Matilda:) Kom dit kl 1 och åkte hem typ halv sju. Vi red och putasade allt. (Duktig jag känner mig nu ;) hah ) Kallt va det iaf efter ett tag:P. Prince va pigg och busig idag :) Bockade och gjorde glädje skutt på åkern typ hela tiden:P Och öronen framåt hela tiden :) Sen blev det en liten sväng i skogen också, men det blev mest skritt för det är svårt att hitta bra vägar nu. Hoppas all snö försvinner snart^^ Men det har snöat hela dagen idag så lär nog ta ett tag^^. Vi tog också hand om lilla kingen ídag me :P Tog in han gav han hö och borstade han. Nu sitter jag hemma och har precis ätit kom hem för typ en halvtimma, och försöker få tillbaka känslen i kroppen :P Men vi hörs imon, ha det bra puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin