Dampar sönder

Asså jag är så sjukt trött på blogg.se just nu! Första gången på hela helgen som jag har kunnat logga in. Så kommer skriva lite snabbt om helgen^^

I fredas var det revyn som va sjukt bra! Skrattade typ hela tiden ;)
I går var det snowboard skola och sen hem till min gamla barndomsvän och hans familj, tillsammans med min. Första gången på typ 7 år sen vi träffades sist.
Sen idag va det bara upp tidigt och åka på snowboard skolan igen och sen hem till Erik. Efter en stund kom Jocke och Ludde och visade upp Luddes nya traktor :P Eller dom va ute och körde och svängde förbi oss ;) Så vi åkte en sväng med dom sen skulle jag hem.

Det va väl typ allt :P Hörs, puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin