Tråkigt..

Jag hatar att vara sjuk man har bara tråkigt, vet inte vad man ska göra och sen orkar man inte göra något. Va knappt att jag orkade åka iväg till stallet idag, kände verkligen inte för det. Det ända jag har gjort idag har varit att sova och glo på tv tur att vinter os går nu, så man har något att titta på. Har faktist varit så rastlös så jag har suttit och fixat med naglarna och det gör jag aldrig om dom inte är långa :P Fast några är det men ändån :P Sugen på att åka skidor är jag me men det vet jag inte om jag pallar någon dag, blir typ bara sämmre. Usch just nu är det jobbigt ^^ hah. Men det är faktist rikigt jobbigt och vara sjuk på lov,man orkar inte göra allt som man vill göra. Snart ska jag nog kolla på en film och sen kanske sova? Nu har jag iaf skrivit två gånger idag även fast detta inlägget inte direkt har en mening, men kände bara för att skriva :P Sussa gott alla^^ puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin