tjosan bloggen :P

Som ni kanske fattar har jag slut på rubriker x) Så bara slängde ihop något :P
Idag har det iaf varit skola och jag har faktist inte varit så trött idag. Kan bero på att jag somande vi halv elva ungefär för att jag mådde skit :S Trodde inte jag skulle kunna gå idag håll på att spy hela kvällen och trodde det va magsjuka på g, perfekt till nationella proven nu me ;S Klarade mig iaf som tur va mår bättre idag. När jag kom så var det vara att sätta sig med läxorna direkt har ju so prov i morgon, och det är sjukt svårt! Ska läsa 16 sidor och när man börjar fatta lite får vi annteckningar på skit svåra saker. Vi ska lära oss systemet och uppgifter om tre olika banker. Så har suttit med allt det i lite mer än en timma nu, är helt slut i huvudet. Tyvärr så har jag typ inte lärt mig något för jag fattar inget. Kan nästan allt i boken så det behöver jag inte läsa på så mycket mer men dom nya annteckningarna måste jag verkligen göra det. Så det blir väl att läsa dom ett antal gånger innan jag somnar. Hatar att ligga på gränsen till ett vg och veta att man måste plugga som en idiot för att för hoppningsvis för vg. Så ja lilla jag får faktist lov att vara pluggis nu ^^ No provet gick iaf mycket bättre än vad jag trodde det skulle gå för det va sjukt svårt plus att jag inte hade läst alls mycket. Men va ändå nära mvg är man bäst eller vad :P haha Ne jag hade bara väldigt mycket tur. Shit vad mycket det blev om skola och läxor man aja så är det att gå i nian. Åkte till stallet och red en sväng. Prince var super pigg och gick jätte bra att rida i mörkret med panlampa. Det var min dag det :P Och nu ska jag inte plåga er med att skriva mer. Hörses, puss♥



Kör på en bild på kissen i stallet tycker inläggen ser så tråkiga ut utan bild^^

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin