Slapp dag

Idag har det varit en rikigt slapp dag även fast det är onsdag. Började med hemkunskap och sen 30 min engelska och efter det matte och sen sluta vid 12! Så grymt gött ;) Var ju hemma redan vid halv ett. Så fixade den ändå läxan vi har för denna veckan skriver vi nationella prov. Usch hata hata. Sen åkte jag iaf till stallet och red sen in till stan och köpte lite godis till provet i mon ;) Passade på att åka några timmar till Erik med. Och nu sitter jag här och ska snart lägga mig. Är ganska bra om man är hyfsad utvilad tills i mon.

Igår skrev vi det första och det gick sådär. Är svårt att säga om det gick bra eller inte för alla i min klass hade typ skrivit olika på dom lätta. Så det återstår att se. So provet gjorde vi även igår och jag fattade inget så jag bara satt och skrev som en idiot utan att veta vad hälften betydde:P Kom bara ihåg vissa ord och meningar i huvudet. Men det funkade för fick se det idag och då var det mycket bättre än jag trodde^^

Ne nu ska jag sova för jag är sjukt trött, puss sweet dreams ^^♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin