Måndag och trött

Då var det måndag och en ny vecka har börjat. Hoppas det går fort för vill ha helg! Fick ju inte sova något denna helgen;) Plugga som en idiot behövs det göras denna veckan med. Två prov och ett läxprov plus tyska bokredovisning. Usch orkar inte med skolan. Sommar nu? Ja tack! Men tyvärr är det ca 4 månader kvar, aja sånt är livet. Idag har jag iaf ridit lite dressyr. Prince tyckte det iaf va rikigt kul och han gick rikigt bra. I skolan gick det segt fick ta med mig kameran denna veckan med, för jag glömde usb saldden förra veckan:P Dukigt av eller hur? ;) Så bilder så har man fråns skolan idag igen för alla springer runt och leker :P Gjorde iaf klart bildprojektet och hann precis med det ;) Så nu är det klart iaf. Det va min dag det ^^ Hörs när vi hörs, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin