kl 00:10

Blir ett litet kvällsinlägg om dagen. Nu mår jag iaf bättre vet inte om det har med att göra för att jag knarkat nässpray, eller för att jag nyss tog en sjukt lång dusch :P Skönt är det iaf. Idag har jag ridit en liten sväng och träffat min älskling, det piggar alltid upp en:P Det är allt jag har gjort idag och ska snart försöka sova även fast det är lov. Men blev väckt tidigt idag och jag somnar mycket tidigare och är mycket tröttare när jag är sjuk. Men det är ju bara bra för då sover jag mer och det behövs när man är sjuk. Hoppas förkylningen börjar ge sig lite tills skolan börjar igen. Nu ska jag nog sova eller så blir det att glo på tv en stund, puss alla sweet dreams♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin