Friluftsdag

Friluftsdag i skolan idag sjukt segt och totalt onödigt enligt mig^^ Men va ju sista gången nu så fick la stå ut :p Åkte skridskor för alla tjejer i min klass skulle göra det och jag har inte gjort det på två år, så tänkte att jag kan väl tästa igen :P Gick faktist mycket bättre än jag trodde hah. Var inte så stadig i början men trillade aldrig iaf. Var där i typ 2 timmar sen tillbaka till skolan och äta och glo på film, i över två timmar. Asså jag somnade nästan kan bero på att filmen vi såg va sällskapsresan? :P Dom är ju så uttjatade och sönder tittade. Det är en sån typisk flm som alltid går någon gång på tv per år :P

Red en sväng efter skolan. Riktigt skönt att vara ute och rida i sol för första gången på säkert nästan en månad. Prince va super pigg vet inte vad det är med han, han som alltid brukar vara så lugn :P Men kul är det iaf :) Vi skulle rida en lagom lång runda men bara det den va helt igensnöad. Vi red en bit i säkert nästan 50cm snö och det blev inte bättre så vi väde och red hem igen. Men tränig fick dom för när vi kom ut på vägen så flåsade båda hästarna^^ Prince tyckte om det iaf på ett ställe där vi skulle vända va det sjukt mycket snö så det gick upp till magen på han. Men han älskade det typ :P Körde ner hela mulen i snön och drog runt med den och började krafsa med hovarna i snön, bara väntade på att han skulle lägga sig ner ;) Just nu har jag bara pluggat och pluggat, tar aldrig slut känns det som. Men ska äta och sen kanske fortsätta med något, får se om jag orkar;) Puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin