Äntligen helg

Då var det fredag och helg igen! :D Äntilgen ;) Har inget speciellt bestämt mer än att jag ska på bio med Erik ikväll och att det är 18 månader på söndag. Asså shit det är ett och ett ½ år! Så då ska vi nog bara mysa. Hoppas även att det blir stan ikväll en stund me. Men det är ju så sjukt mycket snö och så jävla kallt ute så, vet inte om jag pallar^^ Men det märker vi ;) Skolan idag fick vi reda på matte och so provet och gjorde no provet idag me, så slipper man ha två prov att plugga på över helgen ;) Nu ska jag fixa mig och sen dra in till stan för vet inte när bion börjar. Halv åtta tror jag xD Hörs senare och så ska jag plugga med, tyvärr. Puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin