Amanda idag :)

Hejsan alla har inte hunnit blogga innan idag för det har varit så sjukt sterrsigt. Först sov jag till kvart i tolv så där hade redan två timmar av dagen gått :P Sen sabbt äta frukost och åka till stallet. Red en liten sväng idag och han va sjukt pigg och siper mysig idag. Stog med mulen och buffade i ansiktet hela tiden och lutade huvudet mot axeln. Mysig min ponny är ibland :) <3 Sen skulle jag snabbt hem äta, fixa mig och byta om, på tjugo min! Hann precis har nog aldrig sminkat mig så fort x) För när jag va i stallet ringde Amanda till mig och sa att vi kunde träffas idag ist för imon. Så eftermiddagen och kvällen spenderades med henne, alltid lika kul och skrattar alltid lika mycket :) Gick på stan sen hem till henne och sen ner till stan igen, i snöstorm :O Shit vad jag frös.^^ Men duktiga va vi íaf :P ^^ Så vi har typ bara pratat och gått idag :P

Nu ska jag tvätta bort sminket och göra mig klar för kvällen, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin