14 februari

Idag är det då alla hjärtans dag och jag firade den med att åka till Jönköping och gå på barnkalas :P hah Min lilla kusin fyller år så då va vi bjudna. Ganska segt var det men fick iaf gå på A6 en stund men det ända jag hittade va ett par skor till :P Har blivit skor beroende ^^  Det var min dag det hah det är allt som har hänt, förutom allt som har hänt i stallet idag. Det har verkligen varit panik där ett tag idag. När vi va påväg upp till Jönköping ringer hon som vi lånat ut Prince till idag för vi hann inte med han. Då säger hon att Prince och Kingen har rymt och gått över ån på isen till andra sidan där någon fångat in dom i en fårhage. Asså det är ett under att isen höll för det är sjukt djupt och strömt där. Iaf så hon som vi lånade ut Prince till fick reda på det för någon som hon kände hade sett det och gått och hämtat dom. Men när dom kommer tillbaka springer Tella och Guzzler som idioter i hagen (trolivt vis letatde dom efter prince och kingen) och går omkull hur många gånger som helst, innan dom lyckas tag på dom och släppa in dom i stallet. Det va både skönt och inte så skönt att man inte var där. Jag hade inte klarat av om det hade hänt någon häst något så därför var det skönt, men om te.x isen hade gått sönder hade jag satt mig i bilen och kört till stallet själv. Som tur är så blev ingen skadad eller något och alla är lugna igen.  Det var allt idag, puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin