Vetrinären

Nu har vetrinären varit här. Beslutet blev att vi ska till Ramkvilla för ultraljud på torsdag, vilket betyder att det kommer ta minst tre veckor innan vi kan börja sätta igång han. Börjar bli riktigt less på detta nu.. Känns som jag aldrig kommer få min häst tillbaka och rida igen. Har typ panik för att jag inte får rida,pyssla och bara vara i stallet. Finns inget att göra åker dit ger han mat och borstar sen är det typ bara att åka hem. Har inte ens hunnit träna något denna sesongen får se om det ens kommer bli någon träning. Han har blivit jätte rund och börjat tappa muskler, så inom en månad efter att jag har börjat få sätta igång han kommer han inte vara redo för träning. Nu är det bara att vänta och se vad som händer på torsdag. Hittar dom inget då så blir jag galen.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin