Stress,stress

Jaha var hos Prince för någon timma sen, han har blivit sämmre. Haltar mer,varm utanpå och i hoven,ömmar i hoven, vill inte stå på den längre stunder och har blivit varmare på benet. Vetrinären skulle kommit idag, iaf hört av sig. Men så blev det inte för hon var tvungen att åka bort. Hon rignade iaf innan vi åkte ifrån stallet. Det ända vi kunde göra var att lägga på en jedopax (stavning?) linda runt hoven. Hon misstänkte att det var en hovböld pågång. Men nu kommer hon kanske imon om han är sämre men då ska jag klippa mig, mamma är inte hemma och pappa kan inte ta det. Kommer hon inte imon kommer hon på torsdag. Men då går jag i skolan och vet inte när jag slutar, för har inte kommit upp några scheman. Står bara att dom kommer upp i mitten av augusti. Är väl ändå i mitten nu eller? Mamma är inte hemma förens på kvällen så är väldigt stressit med hästen just nu. Inte alltid att vetrinären kan anpassa sig efter ägaren. Orkar inte med att han ska vara skadad eller sjuk mer nu. Men är det en hovböld så går det snabbt över. Så får hoppas på det.


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin