Sjuk=inte kul

Fick åka hem från skolan idag. Mådde verkligen inte bra! Kunde inte prata halsen värkte,huvudet gjorde ont,hostade,kallsvettades och hade ont i kroppen. Hoppas inte på influensa. Har iaf ingen feber. Har sovit nästan hela dagen. Kom hem vid tolv, somnade en stund strax efter. Somnade vid halv två vaknade vid halv fem typ. Och just nu mår jag riktigt dåligt. Blir bara sämmre och sämmre. Usch hatar. Kommer missa en massa på teorin imon. Kommer troligtvis missa kökstjänsten på onsdag också. Vill inte.

Måste bara säga att jag har världens bästa kille! Han åkte och hämtade mig i Eksjö så jag skulle slippa en vänta en timma på bussen och komma hem och vila tidigare.♥

 

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin