Kan inte andas...

är helt igen täpt i näsan! Sjukt jobbigt. Halsen är bättre idag men har fortfarande svårt att prata och hostar en del. Men verkar ändå vara på bättringsvägen. Vetrinären kommer även idag. Hoppas på att få börja sätta igång han. Om jag får rida idag så tänker jag göra det :P Bryr mig inte om att jag är sjuk. Det ända jag kommer få göra ändån är att skritta, så inget direkt jättejobbigt. Är iaf riktigt rastlös. Vet inte vad jag ska göra. Går inget bra på tv, har ingen bra film att titta på och ingen att smsa med :P Alla är ju i skolan ^^ Funderar på att sätta mig och kolla på en massa bilder som bara ligger i kameran. Kanske redigera några också? Har iaf något att göra i en timma eller två då:P


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin