Hemma från

älsklingen nu. Har sovit där inatt:) I fredas åskade det nästan hela tiden, så därför har uppdateringen legat nere. Drog till stan en sväng på kvällen när det hade slutat. Var kul men vädret gjorde så jag fick en jävla huvudvärk. Så mådde inte så jättebra hela tiden. Men aja. Igår satt vi bara hemma och passade lilla vovven :) Mina armar är helt sönder bitna :P Men sånt man får räkna med när man busar men en valp^^ Nu ska jag försöka hitta något som jag vill äta, och sen sticka till stallet. Ska kolla till Prince om mocka på banan :P♥

Kom på att jag har en massa bilder sen jag var i Varberg som jag fortfarande inte har lagt upp. Så senare lär det nog komma en massa bilder ^^




Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin