Helgen

Finns inte så mycket att säga om helgen :P Älskling har sovit här hela helgen, super mysigt. Fredas gjorde vi inte så mycket. Var dåligt väder och kallt så stannade hemma^^ Åkte en till stan en sabbis men där hände det inte mycket :P Lördag blev det Jönköping och idag ar variet en slappdag. Har varit hemma hos Jocke idag, några av hans släktingar kom och så har jag ridit :D Minns inte när jag gjorde det sist men det är nog över en månad iaf. Fick rida lite på Joacims mammas häst. Shit va länge sen det var kommer ha träningsverk imon x) Har gått och blivit sjuk på köpet också :( Ont i halsen öronen och känner mig allmänt dålig bara. Men ska försöka kämpa mig iväg imon. Om jag inte mår sämmre. På köptet har man skolfoto imon... Hatar det. Men nu ska jag försöka sova, kanske hjälper lite.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin