Torsdag

Torsdag och det är bara en dag på lovet kvar. Tiden går för fort. Snart börjar verkligheten igen och det betyder läxor igen, suck. Aja får väl passa på att njuta av dom dagarna som är kvar. Har ju helgen med^^ Det är iaf super fint vänder ute idag. Solen skiner och det är varmt. Hoppas sommaren kommer snart.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att åka till stallet snart. Ska kanske bara äta något först. Får la se om jag får någon som följer efter mig hem idag igen :P Man får passa på att träffas när jag är ledig och när han inte jobbar eftermiddag ^^ Nu ska jag äta och sen åka, hörs säkert senare. Puss♥

Kommentarer ;
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

Har du cyklat något i år? =)

2010-04-08 @ 15:20:08
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; nice :)

Vill också köra moppe! ;D

2010-04-08 @ 19:01:58
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin