Söndag

Usch redan söndag, helgerna går för fort :( Sorry att jag är lite sen med bloggningen, men stack till stallet när jag vaknade sen gjorde jag son, så är klar med den nu. Red inte idag för vädret är så tråkigt utan longerade han en liten stund. Kul tyckte han det va för han gjorde ett litet bocksprång ^^ Är allmänt seg idag går i mjukis kläder och känns som jag inte får något gjort fast jag har gjort en del idag. Så är det när det är söndag^^  Ska snart träffa älsk en stund för blev träffades inte så länge igår. Kom inte till han förens vid halv sju. Vi tittade först på film med Rickard och hans tjej sen åkte dom för dom skulle äta, sen på kvällen kom dom och hämtade oss. Så blev en sväng till stan ;) Var inte mycket folk ute kan bero på att det va dåligt väder. Nu hinner jag inte skriva mer måste fixa klart mig, puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin