Sömnbrist

Måste lida av sömnbrist. Har jämt ont i huvudet, fryser och sover på dagen. Idag sov jag minst en timma igen. Har gjort det nästan varje dag denna veckan eller somnat jätte tidigt. Tur att mamma och dom hann att komma tillbaka så tidigt, annars hade jag nog sovit tills nu. Det är rikigt jobbigt. Har iaf lyckats ta en alvedon, duschat och ätit lite. Hade ingen matlust och mådde inte alls bra så åt bara några små pannkakor, alltid något^^

Anledningen till att jag bloggar så mkt är för att jag har inget annat att göra här typ. Och msn funkar fortfaranade inte! :S Så sjukt tråkigt. Tur att det är teckning på mobilen iaf, så man kan parata med någon^^

Puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin