No school

Rubriken säger det mesta, är hemma idag. Mår inte så bra, vet inte vad det är. Har ont i magen och i huvudet, när jag vaknade hade jag jätteont i halsen med. Har inte sovit alls mycket inatt tror jag har haft feber. Har vaknat och frysit och sen blivit jättevarm :S Hostat har jag gjort hela natten med. Men måste gå imorgon iaf har ju prov. Ska ta en allvedon och försöka ta mig till stallet lite senare, om jag inte blir sämmre. Det är nackdelen med att ha egen häst att även fast man är sjuk måste man dit. Mamma hinner inte hjälpa mig idag heller så jag måste. Aja det brukar gå fort. Hörs senare nu ska jag vila och glo på tv, puss♥

Bjuder


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin