Min dag

Skolan gick rätt fort idag. Men slutar tidigt och har bara tre lektioner + elevtid. Sitter bara att slappa igom den för det mesta ^^ Jag och Sofia satt med avslutningströjorna den tiden, så nu ska vi bara skicka in alla papper :) Vilket himmla liv det har varit om dom, har säkert röstat om tryck fen gånger och färg tre gånger.

Hemkunskaps provet gick nog inte det bästa. Var en del som jag inte visste att vi hade, så hade inte övat. Men aja det va inget stort prov så det får gå som det går^^ Stack till stallet när jag kom hem. Fick ta moppen i hagel och blåst. Trodde jag skulle frysa hjäl så sjukt kallt va det. Red inte för pga vädret så blir en sväng imorgon. Annars idag ska jag träffa min älskling :) Vet inte om vi blir här eller hos honom.

Puss♥




Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin