kl 23:15

Klockan har sprungit iväg och blivit en del, kanske dags att lägga sig snart? Börjar bli ganska trött, kan bero på att jag vaknar ganska tidigt varje morgon. Längsta jag sovit till på lovet är tio brukar sova till elva ungefär.

Dagen spenderades iaf med Joacim igen :P Men gör inget alltid lika kul^^ Skulle igentligen inte träffat han idag utan skulle varit med Becca, men hon skulle klippa sig och lite sånt så vi skulle ta det någon annan dag ist^^ Men träffade hon och Kim en liten stund efter hon gjort det, för hon skulle lämna löshåret som jag köpt av henne. Kommer nog bilder imon eller på fredag. 
När jag åkte hem från stallet och svängde in mot gatan så kom Joacim för han såg mig, så då blev det att vi träffades^^ Var hemma hos mig idag, för första gången. Och då har vi snart varit tsm i två veckor :P Åkte in till stan en stund runt sju och köpte galss :P Första glassen i år :P Sen blev det att vi stannade där ett tag. Träffade Amanda tillexempel =) Sen blev det bara att han släppte av mig hemma runt halv nio, för han skulle upp tidigt imon^^ Är alltid på så bra humör när jag är med honom :) Imorgon vet jag inte vad som händer har inget planerat,förutom att åka till stallet. Men blir nog igen ridning imon han gick ju länge idag, blir nog bara en liten skritt runda isf.

Men nu kanske man ska fundera på att gå och lägg sig? Så man inte är helt död i morgon. Vet att jag går och lägger mig tidigt för att vara lov, men är trött hela tiden just nu vet inte vad det är :S Vaknar aldrig riktigt utvilad längre. Sov gott alla, puss hörs i morgon♥



Kör på en bild i repris :P

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin