I´am back ;)

Blev lite sen med bloggningen, men gav mig ut för att springa en runda. Duktig jag känner mig nu (A) ^^ Nyss duschat så känner mig super fräsch igen. Sen blev det att jag satt en stund med son. Gjorde inte mycket för hittar typ inget, men lite fick jag gjort iaf.

Första skoldagen avklarad, skönt. En dag närmare helgen^^ Dagen var seg små sov på dom flesta lektionerna :P Men dagen var slut ganska fort. Men kommer nog somna tidigt ikväll iaf, har inte sovit alls mkt inatt så kan behövas. Fast kommer nog inte hjälpa så mycket. Vet inte vad jag ska skriva mer för det har inte hänt något speciellt kul :P Hörs när vi hörs, puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin