Hemma igen

Hemma nu igen och kl är bara tio, och det är lördag. Ovanligt för att vara mig^^ Men Joacim skulle upp tidigt imorgon så fick bli så. Sitter och kollar på Mister Bean, super kul. Funderar allvarligt på att försöka sova snart. Har bara sovit drygt fem timmar inatt. Det blev stan igår med älsk och Rickard. Var nog inte hemma förens runt ett men jag lyckades inte somna förens vid tre. Sen är Joacim en sån människa som vaknar så sjukt tidigt plus att han somnade före mig, så väckte mig redan vid kvart i åtta. Trött som fan har jag varit idag som ni kanske förstår? Idag har det inte hänt mycket körde lite fyrhjuling och glott på hv ^^ Svenska mästare såklart ;) Åkte ner till sjön och satt där ett tag, riktigt härligt väder. Men aja man kanske ska försöka sova lite? Puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin