God morgon...?

Det ända jag har gjort idag är att sova. Vaknade efter halv elva men om jag inte hade blivit väckt då hade jag säkert, sovit till typ tre. Men somnade vid tre igen och har sovit fram tills nu. Har inte ont i huvudet längre iaf men febern börjar komma tillbka igen. Är fortfarande super trött vill sova mer,men kommer väl inte sova något inatt om jag gör det. Funderar på att äta något har bara blivit två mackor till frukost idag. Börjar bli lite hungrig om jag får ner något. Har aldrig någon matlust när jag är sjuk. Hoppas ni mår bra själv ska jag bara ligga och glo på tv och vänta på att klockan blir lite mer, så jag får sova igen.♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin