Borta bra men hemma bäst

Nu är jag äntligen hemma efter den långa och tråkiga resan ^^ Har varit hemma i drygt en timme men har varit duktig och städat min gaderob. Rensade ut lite kläder och en massa annat skräp som låg i den. Så nu får alla min skor plats^^ Mamma är så himla sur över att jag tar upp hela hallen med dom, så har fått ha dom på golvet i mitt rum. Ser inte så kul ut :P Rensade ut lite gamla par också. Nu ska jag bara slappa och får se om jag träffar Joacim. Skulle gjort det när jag kom hem men så blev det inte... Så vet inte om vi träffas idag.Aja puss♥


Kommentarer ;
Postat av: J '

kom ihåg att den ska handtvättas frida! ;)

2010-04-04 @ 17:56:32
URL: http://livelovelearn.blogg.se/
Postat av: M

Åhh sööt du är :D hoppas du har haft det kul och åkt massa skidor :)

2010-04-04 @ 21:05:31
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin