Äntligen hemma

Har bara varit hemma ca 10 min idag. När jag kom hem skulle mamma och pappa till stan, så hängde med för ville köpa lite saker. Köpte en jeans jacka från Vero moda ett par jeans shorts från Gina och ett par solglasögon därifrån. Så nu är jag lite fattigare^^ Efter det drog jag till stallet. Har varit där sen kl fem till nästan nu. Och då har jag bara ridit. Red i hagen idag blev markarbete med lite hoppning. Förta gången iår så tog det lugnt men Prince tyckte det var super kul :) Hästrana börjar nog få lite vårkänslor nu för dom springer runt och busar varje dag nu ^^ Annars är dom jättetråkiga och gör nästan aldrig det :P Nu blir det plugg och Hv :) Hoppas dom vinner. Än så länge leder Djugården med 1-0, men allt kan hända ;) Puss♥ 




Kommentarer ;
Postat av: J&M

Grattis du har gått vidare till veckans blogg :)

Röstningen avslutas på söndag(25/4)

Om du vill få så mycke röster som möjligt så är direkt länken till "röstinlägget" http://livelovelearn.blogg.se/2010/april/rosta-pa-de-fem.html



Lycka till :)

2010-04-23 @ 22:45:36
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin