7 april

Hemma från stallet nu. Har varit där i nästan 5 timmar. Vet inte hur jag fått tiden att gå så fort. Fixade allt sen tog jag in ponnyn som var sjukt smutsig. Lerig hela han. Så det tog ett tag att få honom ren. Red ner till Rösa och red lite dressyr på Felicias bana. Bara att rida dit tog ca 40 min men då skrittade jag nästan hela vägen. På banan red jag 45 min. Red mycket övergångar, öppna och skänkelvikningar. Sånt som vi har börjat träna mer på träningarna. Ibörjan var han lite stressad (han hade blivit rädd två gånger innan) men slappnade av mer och mer, och på slutet gick han rikigt bra. Sen blev det skritt hela vägen hem. Så ridningen tog ungefär 2 timmar.
Nu ska jag städa mitt rum igen xD Kan bara hålla det snygg i max två dagar sen ser det ut som en bomb har slagit ner igen :P Typiskt mig ^^ Men inte så mkt att städa nu^, så går nog fort. Puss♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin