Tjosan

Sitter hemma nu har precis ätit. Kom inte hem för så länge sen typ 40 min har ju varit duktig och jobbat idag ;) Åtta gick jag upp idag, så är as trött för jag somnade inte förens tolv igår för Erik stanade till halv 12. Men har jobbat av alla mina timmar till anläggningskortet iaf tror jag x) vet inte hur många timmar det är nu för dom har ändrat. Men mamma har nig kolla på det ;) Va en del från Vetlanda och några som man kände/ kände igen, bland annat Daniel. Fick reda på att han och jag har gått i samma ridgrupp för as länge sen idag, för min mamma känner hanns mamma så världen är liten ;) Längtar tills jag ska tävla blir ju sugen när man ser alla^^

Vet inte vad som händer sen måste städa iaf för någon ska komma och byta fönster imon. Ska försöka hinna träffa Erik en stund för kommer tråka ihjäl mig annars :P Men han träffar släkten nu så vet inte om jag kanske drar dit för att jag inte har något bättre för mig :P Men vi får se dom stannar nog inte så länge, får jag hoppas.
Skulle tagit en sväng på min ponnybus idag men det blåser as mkt, och han är så jobbig att rida då allt är suuper läskigt. Men han gick en lång runda igår så han kan få vila idag.
Ne nu ska jag fortsätta med min städning :P puss ♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin