Söndag

Sitter hemma nu kom nyss hem från Erik varit där en sväng idag mys <3 Gjorde inte så mkt gick en sväng för jag va på fotohumör ;) Sen hyrde vi två filmer Wallande kuriern (stavning?) och The unborn. Båda va bra så om ni ska hyra någon film, föreslår jag dom ;)

Går dagen va mkt bra! :) Fick gå en hel del bara men sånt får man ta ;)  Gick först till mc donalds (tjockisar vi är ;) ) Sen hem till Elsa igen sen skulle vi till Andreas för vi skulle kolla på film med han och Rasmus, men när vi nästan va framme så ringde dom och sa att vi skulle till hans mamma så fick gå genom hela stan igen :P sen gick vi typ bara runt ;) Träffade några människor i lilla stan :P Elsa tog med sig sin kamera så kommer bilder när hon har skickat dom till mig.

Resten av dagen har jag bara pluggat och det är ju såå roligt speciellt på helgerna, eller inte :P



Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin