Så trött och har tråkigt

Sitter hemma nu och är as trött, somnar nästan vid datorn men ska skriva ändån. Har faktist hänt en del på två dagar.

Igår var det skola som vanligt, och måndagar är ju alltid lika tråkiga. I skolan hände det inget spec, utan rullde på ganska bra. Sen när jag kom hem åkte jag till hästen en sväng, longerade (stavning?) honom en stund och lite så. Sen åkte jag och mamma till Eksjö för vi skulle gå på öppet hus på gymnasieskolan där. Funderar på att gå hottel och resturang pogramet där, eftersom det inte finns där jag bor :P Så tror det blir det verkade jätte kul, men vi får se vad som händer ;) Senare på kvällen hände det inget speciellt, hade inga läxor eller något så va slappt.

Idag var det ju självklart skola igen... med väsra jobbiga idrottspasset. Resten av dagen hände inget märkvärdigt, förutom att vi hade tyska prov. Var bara hör och läsförståelse så gick nog ganska bra hoppas jag. Efter skolan gick jag och klippte mig, toppade bara och slingade. Så nu är det blont iaf blev faktist ganska nöjd, har oftast svårt att bli helt nöjd. Åkte med Erik hem en sund sen efter det mys som vanligt<3 Och nu sitter jag här och har as tråkigt.. funderar på att göra mig iordning för kvällen eftersom jag är ganska trött också. Men eftersom jag fick så himla stressigt i morse kan jag nog förstå att jag är det :P När jag typ precis hade gått upp och satt och plattade håret kom tre hantverkare in i mitt rum, så fick städa fort som fan för dom skulle byta fönster. Så gick lite tidigare för jag fick inte plats, vi va säkert 4 pers i mitt rum :P Måste också plugga lite till matteprovet som va har imon kom jag på nu :P Kan inget så får la se hur det går ;)

Bilder som ska visa slingorna men syns nog inte så bra :P


Syns nog lite bättre här ;)


Ja har man tråkigt så har man :P


Puss ♥



Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin