Onsdag

Onsdag och det är dagen mitt i skolveckan och det betyder, snart helg :D Skolan va gryymt seg idag försov mig så missade frukosten och sen va det as äcklig mat i skolan, så åt inte mkt så hade as ont i huvudet. Slutade tidigt idag iaf och det är alltid lika skönt ;)
Gjorde nyss klart engelska läxan som vi har tills imon, så bara två läxor kvar gör dom imon pallar inte idag :P Ska åka och rida med Matilda om 15 min så hinner inte skriva så mycket mer. Får se om jag skriver något när jag kommer hem :)

Blir en bild på min sötnos :)<3


Kommentarer ;
Postat av: nenne

Thihi , han räcker ut tungan! :)

2009-09-23 @ 16:37:31
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin