God morgon

Vaknat nyss och kl är halv 10 pga att pappa kom in och ville låna min mobilladdare :P

Går dagen blev riktigt lyckad:D Det va länge sen jag skrattade så mkt:) Vi åkte in till stan med Olivias moppe (kallt var det), och kollade på dom som sjöng. Av dom vi såga sög alla det va bara en som va okej, sköna texter hade han iaf ;). Träffade en del som jag känner men alla bara frågade var jag hade Erik :P

Skulle ju träffat Mickis idag men det blev inte så. Så får väl äta något, duscha och fixa mig lite sen får jag väl åka till Erik ^^ Hoppas pappa kan köra orkar inte ta moppen får la tjata lite annars :P Nu ska jag inte skriva mer för jag vet inte vad jag ska skriva x) Skriver kanske något när jag kommer hem vi får se.

Just det min förkylning har nog börjat ge sig :D Är inte alls lika täppt i näsan idag.


Kommentarer ;
Postat av: Anonym

vem olivia?

2009-09-13 @ 11:15:11
Postat av: Anonym

frida har bloooogg , tjalalalalalalala !!!!!!!!! <3

2009-09-13 @ 22:10:53
Postat av: E.

oj , glömmer alltid att skriva namn men det över va från mig ! ;)

2009-09-13 @ 22:11:17
URL: http://elsaswedberg.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin