Torsdag

Hann inte skriva något igår så kommer en liten sammanfattning av gårdagen också ;) Kom hem från skolan, åt och åkte till stallet och red en sväng. Direkt efter stallet nästan så skulle vi på utvecklingssamtal, men mamma tog fel på tiden nästan en hel timma. Så jag fick föja med henne och köpa blommor. Efter det träffade jag Erik typ 2 timmar, för vi har inga läxor denna veckan :D så hade bara suttit hemma och tråkat ;)

Idag så fick jag åka hem vi typ 1, för jag skadade mig på idrotten :S Sträckte något typ minisker eller nått :P Så är tvungen att vila några dagar nu. Men har ju tävling på lördag så ska rida en sväng bara för att se hur det känns, vill inte missa denna tvälingen också. Senare ikväll händer inget spec läsa ut boken? För jag måste skriva redovisningen nu. Men det var nog allt som jag hade att skriva ;) hörs imon, puss ♥

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin