Sorry för riktigt dålig uppdatering

Vet att jag har varit dålig på att skriva nu, men har varit så jävla trött efter praon så har inte orkat :(. Idag var det sista dagen på den iaf lite skönt det :) Har varit i fiket nu dom två sista dagarna och det va ganska roligt. Men mer orkar jag inte skriva om det, och det har inte hänt så mkt där :P

Var ute på fotorunda en sväng i går eftermiddag med lilla Jennifer ;)  Kommer några bilder sen får se om dom är redigerade, annars kanske dom kommer en gång senare som de :P Vi får se ;) Innan det red jag en sväng, red barbacka en riktig runda för en gångs skull, brukar bara rida skritt rundor så har lite ont i rumpan idag :P

Idag kom jag hem vid typ kvart i 2 skönt de, hade tänkt att åka till stallet och fixa allt då men jag la mig i sängen och sen somnade jag så blev inte som planerat :P Men skulle ändå inte rida idag så det gjorde inte så mycket. Nu sitter jag och väntar på att Erik ska komma för han ska sova här inatt :) <3 Skulle vairt med Becca igentligen som hon lovat men hon dissade mig och va med Marianne ist :P hah Vet inte omh on glömde bort det eller något :P Men så är det ska tjata på henne att vi ska göra något nästa helg ist hade jag tänkt ;P Ett stort plus är att mamma är borta fredag och lördag (y) Så himmla skönt att slippa henne pallar verkligen inte me henne just nu, hon bara tjatar och klagar. Men nu ska jag inte klaga på mina problem mer även fast det är lite skönt ibland :P

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så vi hörs imon, puss ♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin