Sorry för lite dålig uppdaternig

Förlåt vet att jag varit lite dålig på att uppdatera nu,så det kommer bli ett ganska långt inlägg nu så alla är förvarnade ;)

Kan börja med att berätta hur det gick på tävlingen då. När vi kom dit började det ju självklart att regna så det var svårt att värma upp ordentligt, för uppvärmningen är på gräs. Men lyckades ta några skutt innan jag skulle in. Skulle hoppa lågt bara för att tästa och se hur han är, va så länge sen jag tävlade i det nu. Jag va först ut på 40 och han började tramsa redan vid första hindret. Men han stannade aldrig :) resten av banan flöt på riktigt bra och fort gick det me så blev felfri :) Så mamma sprang och efteranmälde mig på 50. Då gick det mkt bättre han tramsade inte en enda gång och lika bra flyt hade vi också, så blev felfri där me. Sen var det bara att vänta och vänta på att kmet i hoppnig skulle vara över, så drssyren kunde börja;) Blev lite sen i planerna med att sadla om och fixa han, så trodde inte jag skulle hinna värma upp. Men domaren va så seg med att börja så jag hade inte behövt stressa. På uppvärmingen gick han jätte fint fick ta det lugnt, för det hade regnat hela tiden. På banan gick han jätte bra me, men va en massa vattenpölar överallt så han dumade sig lite så fick några poängs avdrag. Jag låg trea när det va två kvar, och dom gjorde några slarvfel så tänkte att jag har nog en chans. Och trea blev jag av alla på lc men självklart så skulle dom lägga ihop resultaten från dom som skulle rida lb. Och jag visste att alla dom är mkt bättre än mig, så jag blev sexa när man hade lagt ihop allas resultat. Tyvärr blev det inga bilder pga vädret.  Det va nog allt om tävlingen tror jag :P
Sen på kvällen sov jag hos Erik, va länge sen nu. Vi hyrde film (som vanligt :p) en lite skräck aktig som det brukar vara ;) Och skit väder har det varit hela helgen me så fanns inte så mkt man kunde göra utom att titta på film^^

Idag var det skola och jag är så trött på det, så blir skönt att skippa skolan tre veckor snart :) Dagens händelse va lätt tyskan :P Vi skulle läsa upp några ord i helklass, men det va ingen som gjorde det efter ett tag. Så våran lärare sa bara ni kan göra uppgift ett- tre, och sen bara gick hon. Sen kom hon tillbaka efter typ 20 mon och bara ställ upp stolarna vi slutar nu. Ingen ögonkontakt eller något, och det såg ut som hade gråtit. För att alla va tysta? Aja vi fick iaf sluta en kvart tidigare :) Ska bli spännande att se hur hon är på tyskan imon ;) När jag kom hem åkte jag till ponnyn min och gjorde allt där, och red en sväng. Jävlar va pigg han vam han va som en studdsboll och bara sprang och trippade:P  Sen har jag bara pluggat och gjort klart engelskan.
Blev ett långt inlägg som jag sa :P men nu ska jag gå för jag ska kolla på Svenska Hollywood fruar :P

Puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin