Sofia idag :)

Hejsan det blev Sofia idag, va ett tag sen hon och jag hittade på något :) Men det ända vi gjorde va att titta på film typ :P Men hon stannade inte så länge. Red även en säng idag och som vanligt bestod resten av min dag med lite tjafs med mamma. Nu på kvällen har jag bara suttit och fixat mina naglar på höger handen. Tog bort glittret och allt för jag blev inte nöjd, för när jag va klar somnade jag men allt hade inte torkat ritigt så det va glitter höver heöa naglarna. Såå typiskt mig :P Imon blir det till att åka till Växsjö, mer Erik och hans familj. Vi ska shoppa eller jag ska, om jag har några pengar ;) Och så ska vi hälsa på några släktingar till han som jag inte har träffat, men som vill träffa mig:P Men nu orkar jag inte skriva mer för är så himla trött, min "kära" lillebror väkte mig idag vid typ 9 :P Hörs imon om jag orkar blogga något efter Växsjö :), puss♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin