Snabbt inlägg

Blir ett snabbt inlägg innan jag lägger mig, är så jävla trött. Idag var det andra dagen på praon och jag kan säga att det är så jääävla tråkigt. Det ändå jag får göra är att diska,bära ut disken och stå och glo. Har jag tur så får jag kanske sarvera lite och hacka lite gurka. Idag fick jag sitta och göra pappers arbete i en och en halv timma under lunchen så fick inte servera eller något sånt idag, bara diska.

Var träning idag så något kul hände iaf. I början va han lite seg men sen blev han mkt bättre och på slutet gick han verkligen jätte fint. Vi gör framsteg :D Han lyssnade även jätte bra på skänklarna, hoppas att det sitter i så det inte bara va en engångs grej ;) Men jobbigt var det både för han och mig, mkt övergångar och volter det som är jobbigast att göra med han :P Men det är bara att träna på ;) Mår inte sådär jätte bra så vet inte om jag går imon har as ont i halsen och bara känner mig allmänt dålig i kroppen, så får se hur jag känner mig imon. Men nu funderar jag på att göra mig klar för kvällen och krypa ner i sängen och glor på tv, om det går något bra ;)

Puss ♥

 


Kommentarer ;
Postat av: Anonym

var praoar du?:P

2009-10-21 @ 12:35:10
Postat av: Frida

Köket på bowlingen

2009-10-21 @ 16:01:02

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin