Snabbis

Blir ett snabb inlägg idag igen, vet tråkigt med det har inte hänt något spec så vet inte vad jag ska skriva om, och så orkar jag inte. Har nyss gjort mig klar och väntar på att kl ska bli halv sju, för då ska jag gå upp och möta mickis :) HOn är sjunnen i kväll så vi ska träffas ;) Vaknade hemma hos Erik idag för jag sov där för att komma bort lite. Så går kvällen var bara att titta på film med Joakim och Erik ;). Innan idag så var vi hos några (kommer inte ihåg vad alla heter, vet bara vad en heter) Men dom har iaf en massa hästar, och har träffat dom en gång innan. (skämms lite över att jag ändå inte kan namnen, men så är det när man är blond och dum ;P ) Så fick rida på ett super trevligt halvblod och en nord svensk. Sen var det att ta hand om sin egna lilla ponny när man kom hem. Fixade allt och red en sväng. Men nu ska jag inte skriva mer för nu ska vi äta, puss ♥

 


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin