Slapp och mys dag

Hela helgen har jag sovit med Erik, för jag har inte pallat göra något annat. Sov hos han inatt och det va helt okej, förutom att jag fick ligga vaken i nästan två timmar och vänta på att han skulle vakna. Vaknade vid kvart över 9 så ville inte väcka han. Hela dagen har vi bara legat i sängen och typ halv sovit båda två. Jimmy kom en stund men jag skulle kolla på hästhoppning så då ville inte han vara med oss längre :P

Imorgon är det måndag igen då.. Men har ju prao så är ganska okej. Hoppas det blir kul har helt okej tider också (y).  Skulle haft 9-4 men då går det ju självklart ingen buss så jag är inne till nio. Så ringde och hade tänkt att fråga om jag kunde börja vid halv tio men det hann jag inte, utan hon som jag pratade med sa direkt men ta skolbussen in då för skolan börjar väl halv nio så då kan du börja. Så nu börjar jag halv 9 och slutar vid 4, kunde väl ändå fått sluta vid halv fyra när jag får börja en halvtimma tidigare el? Aja that´s life.
Men nu orkar jag inte skriva mer har inte mått så bra idag as ont i magen och huvudet och har inte haft någon aptit eller nått sånt. Så hade tänkt att gå och duscha och sen kanske sova, är skit trött.
Skriver säkert imon, puss♥


har total bildbris så får bli denna, vet att det inte är något vidare bra redigerat.

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin