Sjukling idag :/

Usch ligger hemma och är sjuk idag, har typs magsjuka :S Har inte spytt iaf men igår kväll va jag riktigt nära två gånger. Vet inte vad det kan vara. Hoppas det blir bättre tills imon vill inte vara sjuk första dagen på praon.

Helgen har iaf varit super :) Massa mys med älsklingen<3 I fredas gjorde vi inte mkt, och igår va vi på bilspeedway, tyckte inte det va sådär super kul direkt. Men lite får man väl offra sig ;) Träffade iaf några på slutet så blev roligare då ^^. På kvällen va vi i stan en sväng men va helt öde så jimmy skjutsade hem os till erik igen^^ Sen och jag hem och sov :P

Idag blir det bara till att vara hemma och vila, Sanna och dom skulle komma idag men blev inte så för hon skulle tävla. Så dom kommer någon gång på höstlovet. Funderar på att rensa rumet lite idag om jag palla:P Har så himmla mycket skräp.
Men nu ska jag hoppa i duschen, hörs imon puss ♥

sjuklingen idag; mjukis och min stora fox t-shirt lovve it ;)


Bilder från helgen <3

bby<3

 


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin