Prao vecka nu då ;)

Andra dagen på praon nu. Praoar på Oscars konditori på Maxi, och det är inget vidare. Skulle skrivit om det igår men mitt internet va helt cp och funkade inte :s Så kommer skriva om första dagen också.

Första dagen: Kom jag dit vad halv 8 och fick plocka fram en massssa bröd, tog fan aldrig slut :P Sen va det dags att fika och med det menar jag en fralla och ett äpple:P Sen fick jag fixa med mer bröd :P och efter det fick jag rulla ca 300 chockladbollar! Fatta jobbigt. Sen fick jag iaf äta och de senaste två timmarna gjorde jag inte mkt. Sen slutade jag vid två.

Idag: Kom dit vid halv åtta och började lägga in lika mkt bröd igen och det va fortfarande lika tråkigt.. Men resten av dagen va lite roligare, så andra dagen va bättre än första :) Idag fick jag göra frallor, bullar, någon smet till någon bakelse, kleta på smörkrämen på beskriverna (stavning?) det är mkt svårare än vad man tror och knäcka 7,4 liter ägg :P Det med äggen va as segt, det gick åt nästan tre "plattor" med ägg så det gick åt en del, och det va kalt men inte tala om kladdigt :P Hade ägg överlat. Det var ungefär det som hände eller jag fick pakitera lite fika också. Sen gick jag hem vi två igen. Hoppas det blir roligare imon, är min sista dag i bageriet sen blir det till att stå i fiket :P 

Hörs imon, puss ♥ 

Kommentarer ;
Postat av: J&M

Grattis :D



DU är 1/5 som kom med i veckans blogg. Om du vill ha större chans att vinna kan du länka våran blogg för att du ska få röster (bestämmer du såklart själv)



Ha en en bra dag , tävlingen avslutas på lördag !<3

2009-10-14 @ 18:54:33
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin