Kalas idag

Sorry att jag inte skrivit nu på några dagar, men har inte orkat. Och det är knappt att jag orkar idag heller men måste känner jag ;) Somnade vid typ halv två igår efter att en liten lagom full Johan ringde mig :P Sen vaknar ju min lilla kusin vad typ nio så då vaknar man av honom. Men lyckades halv sova lite i typ en halvtimma. Sen kom han in och väckte mig vid halv tio, så va lite lagom död när vi åt frukost :P

Idag blir det kalas för mamma som fyllde 40 i torsdas, min morbro som fyller 37 och min lilla kusin som fyller 5. Shit vad fort det har gått minns när han var nyfödd och mormor dog. Allt hände samma år inte många månader imellan. Men iaf så det blir en del hemma alla från mammas sia kommer. Det blir jag,min lillebror,mamma,papp,morfar,Ingallil,Rebecca,båda mina morbröder, Caroline, Kanske min halv kusin, mina tre riktiga kusiner och min kära lille kille om han vågra komma ;) Mina släktingar är som dom är kan jag ju säga :P Men annars vet jag vad jag kommer få göra, jo vara barnvakt åt en fem åring och en tre åring tror jag hon är :P Duktig jag är som har koll på hur gamla alla är :P Men lär nog få vara det ändån, va redan det igår så lär får vara det i kväll me. Resten kommer vid typ 4 så har lite tid på mig att fixa mig och rummet ;)

Erik va en stund hos mig igår kväll:) Tjatade till mig att pappa skulle köra in oss så vi kunde hyra film. Vi hyrde My bloody valintine. Så jävla bra är den :D Rekomenderar den om man gillar lite rys/skräck. Är mer rys än skräck men finns en del inte så trevliga cener ;) Har sett den en gång innan hos Johan, men det va typ ett halv år sen eller något så ville se den igen ;) Plus att Erik bara hade sett slutet.

Men nu ska jag fortsätta säda rummet, hörs imon puss ♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin