Hjälpa mig?

Någon som har lust att vara lite gullig och rösta på min ponny i årets häst? :) (a) Om ni har det så går ni in på www.Libress.se och så klickar ni på årets häst. Sen längst upp i vänstra hörnet står det röst, klicka där och sen klickar ni på sök på bidrag tror jag det står och där skriver ni Magic´s Prince Day och sen röstar ni på de bilder ni vill :)

Sen behöver jag lite förslag på vad jag kan göra med håret, vill göra något nytt men vet inte vad ;)

Kommentarer ;
Postat av: Malin

Jag har röstat nu ;P



Vill du vara med på veckans blogg ?

Klicka isf in och lägg en kommentar på inlägget "veckans blogg"

2009-10-12 @ 15:41:02
URL: http://livelovelearn.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin