Hemma idag

Stannade hemma idag hade så himla ont i halsen och i kroppen, hoppas att det inte är influensa. :S Har bara tagit det lugnt idag. Passade på att städa mitt rum för det såg ut som jag vet inte vad :p men sjukt stökigt va det iaf ;) Har även bakat idag, mamma ville att jag skulle det för halva släkten kommer i helgen :P Stack en sväng till stallet och fixade allt på morgonen hade ingen feber eller något, så fixade det lite snabbt. Sen har dagen mest beståt av tråk, och mer tråk. Får se hur jag mår imon om jag går, har ju ändå inget att göra där. Men det var nog allt jag hade att skriva, har ju inte hänt så mkt idag ;)

Puss ♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin