Helg igen :D

Äntligen är det helg igen så himmla skönt, och det betyder att det är = Borta från skolan i tre veckor :D prao i två veckor och sen höstlov. Nästan en hel månda utan skola kan det bli bättre? ;) Har nyss städat för mamma tvingade mig när jag ändå kom hem tidigare. Slutade vid tre idag för vi hade musik prov det sista nu på eftermiddagen. Gick nog helt okej kunde mer än vad jag trodde så har nog en chans till vg, hoppas jag ;) Tyskan blir nog bara g kanske vg, men va bara ett läxprov tydligen, så spelar inte så stor roll. Sitter och väntar på att min lilla gulleplutt ska komma nu ;) För han ska sova här i natt massa mys <3 Och i mon blir det till att följa med han på bilspeedway? Han sa något om typ det vet inte vad det är men han säger att det brukar vara kul att titta på, så får la hoppas på det ;) Sen på söndag kommer Prince förra ägare och hälsar på, så vi ska ut och rida så det ska bli spännade och hoppas att det går bra han kan få sina små ryck nu för tiden ;) Tillochmed mamma har råkat ut för det någon gång och med henne gör han aldrig något :P Är lite nervös för att rida guzze har ridit han många gånger innan, men sista jag och matilda red fick han värsta jävla rycket. Hoppas det inte händer mig men vi tar det nog lugnt så går nog bra ;) Nu ska jag inte skriva mer vi hörs nog imon , puss ♥ 

Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin