Hej bloggen :)

Sitter hemma hos Erik nu, ska sova här i natt för pallar inte vara hemma... Har varit hemma hos han typ hela dagen. Imon börjar ju höstlovet så himla skönt :D Vet inte riktigt vad jag ska göra, men något hittar man alltid på ;) Går dagen var helt okej, men min släkt är ju som den är kan man ju säga :P Fast Erik gillar dom så behöver inte skämmas så mkt iaf :P Fick ta hand om mina kusiner lite, men inte hela kvällen iaf. Fick hjälpa Ida med något spel, och bygga lego med Arvid bla. Men nu orkar jag inte skriva mer för är såå trött, så nu ska jag och Erik titta på Jalla Jalla. Skit kul är den tycker jag iaf ;) Hörs nog imon,puss ♥


Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin