Älskling och bio

Sitter hemma hos Erik nu, för det är 14 månader idag <3 Älskar dig <3<3
Ska snart börja göra min iordning för vi ska på bio Sommar med Göran. En svensk komedi som verkar as bra, så får hoppas på det. Idag har det inte hänt alls mkt vanlig skoldag och efter skolan gick jag till maxi, ska ju praoa på bageriet där nästa vecka så fick min kläder och lite så. Tre olika tröjor, två olika förkläde och en typ mössa :P Va olika kläder för fiket och bageriet. Sköna arbetstider va det iaf halv 8 till två :D Hoppas att det blir kul ;) Nu ska jag inte skriva mer för vi ska åka om en halvtimma så måste fixa mig;)

Puss ♥

 




Kommentarer ;
Postat av: amanda

åh ni är så fina!<3

jag älskar verkligen den bilden på er två.

så jäkla fin.

puss på er!

2009-10-25 @ 09:55:28
URL: http://aamaandaaag.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin