Skoltrött

Jag är så sjukt skoltrött för tillfället. Orkar verkligen inte gå upp längre. Men är bara typ 4 veckor kvar så är bara att kämpa på. På onsdag är det iaf studiedag,sjukt skönt det iaf :) Idag har jag ridit en sväng i mörkret, gick jätte bra faktist men hade ju sälskap så går alltid bättre då. Oftast iaf :P Pigg och glad va han iaf :) Pluggade nyss på no, och tyskan ska jag ta senare :P Så nu sitter jag här och glor.

Allmänt är läget sådär vet inte rikigt vad det är, men det är väl för att det börjar bli vinter och mörkt hela tiden. Blir allmänt trött då, så beror nog en del på det.

I helgen sov jag hos Erik hela helgen, för jag pallar inte vara hemma. Vi gjorde inget spec, va en stund på stan men va nästan dött. Men det va mogärde disco och premiären på Neew Moon, så kan förstå att det va dött :P Men kul hade vi iaf. I helgen lär det bli mer folk för då är det up. Funderar på att gå om jag kommer in :P Hah. Är sextonårs gräns så det går nog ;) Men får se vad det blir för planer, vet aldrig vad som kan dyka up när det är up ^^  Men nu ska jag inte skriva, puss ♥



Kommentarer ;

Kommentera här:

Namn:
kommenterar du här ofta ?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Följ min blogg med bloglovin